Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Matematyczni mistrzowie ze Starorypina Rządowego

Tomasz Błaszkiewicz
Tomasz Błaszkiewicz
nadesłane
Co roku, jesienią, kujawsko-pomorski kurator oświaty organizuje konkursy przedmiotowe dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych. Wiedzą w ostatnich miesiącach wykazali się także uczniowie Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Starorypinie Rządowym.

Etap szkolny konkursu z matematyki odbył się wczesną jesienią. Wzięło w nim udział sześcioro uczniów: Maja Czaplińska, Sebastian Sadowski i Oskar Sosnowski z klasy VII oraz Igor Arkuszewski, Kamil Reński i Kamila Romanowska z klasy VIII.

– Trzeba było zdobyć, co najmniej 80 proc. punktów , aby przejść do kolejnego etapu – zaznacza nauczyciel Maciej Kowalski.
Próg ten przekroczyli: Kamila Romanowska i Kamil Reński i tym samym dostali się do etapu rejonowego.

W połowie grudnia, razem z ponad siedemdziesięciorgiem uczniów z innych szkół powiatów brodnickiego, golubsko-dobrzyńskiego i rypińskiego, Kamila i Kamil zmagali się z kilkunastoma zadaniami.

Na ich rozwiązanie mieli 90 minut. Aby zakwalifikować się do etapu wojewódzkiego należało zdobyć, co najmniej 25 punktów. Niestety nie udało się, choć było bardzo blisko, bo Kamila zdobyła 24 punkty.

– Gratulacje dla najlepszych matematyków z naszej szkoły, a szczególne wyrazy uznania dla Kamili Romanowskiej, która osiągnęła w tym konkursie najlepszy wynik w historii szkoły – podsumowuje Maciej Kowalski, który przygotował młodzież do konkursu.

od 7 lat
Wideo

Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Matematyczni mistrzowie ze Starorypina Rządowego - Gazeta Pomorska

Wróć na rypin.naszemiasto.pl Nasze Miasto