Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W Rypinie można składać wnioski o zakup węgla. Urząd miasta przyjmuje dokumenty

Redakcja
Po zaksięgowaniu wpłaty urząd wystawi fakturę, którą przekaże wnioskodawcy z wytypowanym podmiotem, odpowiedzialnym za dystrybucję paliwa stałego na terenie miasta
Po zaksięgowaniu wpłaty urząd wystawi fakturę, którą przekaże wnioskodawcy z wytypowanym podmiotem, odpowiedzialnym za dystrybucję paliwa stałego na terenie miasta archiwum
Magistrat w Rypinie przyjmuje wnioski o zakup preferencyjny węgla dla gospodarstw domowych. Dokumenty składa się bezpłatnie, a koszt węgla to 2000 zł brutto za tonę, z dostawą do gospodarstwa domowego.

Zobacz wideo: Waloryzacja 2023. Takie mają być podwyżki emerytur

od 16 lat

Dokumenty może złożyć osoba fizyczna, uprawniona do otrzymania dodatku węglowego, która nie dokonała dotychczas zakupu węgla na sezon grzewczy 2022/2023 w cenie niższej niż 2000 zł brutto, w ilości co najmniej 1,5 tony, w przypadku składania wniosku do 31 grudnia 2022 roku, i trzech ton, w przypadku składania wniosku po 1 stycznia 2023 roku. Wnioskujący musi zamieszkiwać na terenie Rypina.

Czytaj także

Gdzie można pobrać wniosek?

  • na stronie internetowej www.rypin.eu (TUTAJ);
  • w Urzędzie Miasta Rypin, ul. Warszawska 40 (parter);
  • przez platformę elektroniczną (niezbędny profil zaufany lub podpis kwalifikowany) https://rypin.miasto.plus.

W jaki sposób dostarczyć wniosek?

  • przesłać pocztą elektroniczną na adres: [email protected] (należy podpisać wniosek za pomocą podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego);
  • osobiście w Urzędzie Miasta Rypin (parter);
  • przesłać na adres: Urząd Miasta Rypin, ul. Warszawska 40, 87-500 Rypin.

Dokumenty zostaną rozpatrzone niezwłocznie. Urzędnicy sprawdzą m.in. czy wnioskodawca otrzymał dodatek węglowy, a jeśli nie, czy spełnia warunki, aby go otrzymać. Jeśli wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, zainteresowany otrzyma stosowną informację. Wniosek składa się bezpłatnie, a koszt węgla to 2000 zł brutto za tonę z dostawą do gospodarstwa domowego.

Jak można zapłacić?

  • Dokonując przelewu na konto: 19 1600 1462 1025 2281 4000 0037. W tytule przelewu należy podać następujące dane: imię i nazwisko oraz adres gospodarstwa domowego wnioskodawcy;
  • W kasie Urzędu Miasta Rypin.

– Prosimy o niedokonywanie przelewu, dopóki nie przekażemy informacji o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku – zaznacza rypiński magistrat.

Po zaksięgowaniu wpłaty urząd wystawi fakturę, którą przekaże wnioskodawcy z wytypowanym podmiotem, odpowiedzialnym za dystrybucję paliwa stałego na terenie miasta. Następnie wnioskodawca będzie mógł ustalić termin dostawy węgla.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na rypin.naszemiasto.pl Nasze Miasto