Zobacz wideo: O potrzebach i założeniach programu z samorządowcami rozmawiano w Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy.
Osoby, które złożyły wnioski w 2022 roku, mogą przesłać dokumenty na zakup pozostałej ilości, tak aby łączna suma nie przekroczyła trzech ton na cały sezon grzewczy 2022-2023.
– Z kolei osoby, które nie nabyły węgla w ubiegłym roku, są uprawnione do zakupu niewykorzystanej ilości, czyli maksymalnie trzech ton – tłumaczy Magdalena Balińska, zastępczyni burmistrza Rypina.
Gdzie można pobrać wniosek?
- na stronie internetowej www.rypin.eu;
- w Urzędzie Miasta Rypin, ul. Warszawska 40 (parter);
- przez platformę elektroniczną (niezbędny profil zaufany lub podpis kwalifikowany)
https://rypin.miasto.plus.
Czytaj także
W jaki sposób dostarczyć wniosek?
- przesłać pocztą elektroniczną na adres: [email protected] (należy podpisać wniosek za
pomocą podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego); - osobiście w Urzędzie Miasta Rypin (parter),
- przesłać na adres: Urząd Miasta Rypin, ul. Warszawska 40, 87-500 Rypin.
W przypadku wysłania wniosku przy pomocy poczty elektronicznej, wniosek musi zostać zeskanowany dwustronnie i być umieszczony w jednym pliku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?